Obchodní podmínky



I. Úvodní ustanovení


1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují vztahy mezi prodávajícím, kterým je Aneta Kropáčková, IČ: 21790990, se sídlem Korunní 2569/108G, Praha 10, Vinohrady 101 00 (dále jen "prodávající") a kupujícím (dále jen "zákazník") v oblasti prodeje zboží prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
2. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a zákazníkem prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.


II. Objednávka a uzavření smlouvy


1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.
2. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím. Potvrzení objednávky bude zákazníkovi zasláno na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce.


III. Cena zboží a platební podmínky

1. Cena zboží je uvedena u jednotlivých položek v internetovém obchodě a je konečná, včetně DPH, pokud je prodávající plátcem DPH.
2. Zákazník může cenu zboží uhradit následujícími způsoby: - Platbou předem na bankovní účet prodávajícího. - Platbou při převzetí zboží (dobírka). - Platbou online prostřednictvím platební brány.


IV. Dodací podmínky

1. Zboží je dodáváno prostřednictvím [název přepravní společnosti] na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.
2. Dodací lhůta je zpravidla [uveďte přibližnou dodací lhůtu] pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.
3. Náklady na dopravu jsou uvedeny při objednávce a závisí na způsobu doručení a místě dodání.


V. Odstoupení od smlouvy

1. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
2. Pro odstoupení od smlouvy zákazník kontaktuje prodávajícího e-mailem na info@lomexis.cz nebo písemně na adresu sídla prodávajícího.
3. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží nese zákazník.


VI. Reklamace a záruka


1. Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho stav. Pokud je zboží poškozené, je povinen neprodleně informovat prodávajícího.
2. Na zboží se vztahuje záruka v délce 24 měsíců ode dne převzetí zboží.
3. Reklamace se vyřizují dle platných právních předpisů. V případě reklamace kontaktuje zákazník prodávajícího e-mailem nebo písemně.


VII. Ochrana osobních údajů


1. Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména GDPR.
2. Osobní údaje budou použity pouze za účelem vyřízení objednávek a pro marketingové účely v souladu s právními předpisy a souhlasem zákazníka.


VIII. Mimosoudní řešení sporů

  1. V případě vzniku sporu mezi prodávajícím a zákazníkem, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má zákazník právo na mimosoudní řešení sporu.

  2. Subjektem oprávněným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, která je kontaktním místem pro přeshraniční spotřebitelské spory. Více informací o mimosoudním řešení sporů je k dispozici na webových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz.

  3. Zákazník může zahájit mimosoudní řešení sporu také prostřednictvím platformy pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí a je dostupná na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.

  4. Prodejce doporučuje zákazníkovi, aby před zahájením mimosoudního řešení sporu nejprve kontaktoval prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v těchto obchodních podmínkách a pokusil se spor vyřešit přímo.

IX. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od [datum] a nahrazují veškeré předchozí obchodní podmínky.
2. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoliv změnit. Nové podmínky jsou účinné dnem jejich zveřejnění na internetových stránkách prodávajícího.
3. Veškeré spory vzniklé na základě těchto obchodních podmínek budou řešeny dle platných právních předpisů České republiky.